reklama

Smiechom ma opoj

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Smiechom opoj moje srdce

Rukou obdar moje plece,

Palce zasuň do mojich dlaní,

Perami vyslov veľa prianí.

O tom ako veľmi chceš ,

To čo nikdy nebudeš.

Smiechom opoj moje oči,

Zatvor hviezdy rúška noci

Vymysli niečo silné

Čo ani dnes nebude mýlné.

Urob to , ale len pre seba

Veď ostatným to netreba

Smiechom opoj moje ústa,

Naber šťastia celé sústa

Šťastia, ktoré je len snom

Keď v tmavej noci zdá sa byť dňom

Už nie je ani ono pravda,

Svetu je bližšia už len krivda.

Neopájaj ma už smiechom,

Už nechcem viac hriechov,

Zosmutnel svet po tom všetkom,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Teraz je len úbohou pletkou,

Netreba toho za to rozdávať,

Aj tak sa nám nebude veľa dostávať.

Michaela Paráková

Michaela Paráková

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študentka toho čo ju nebaví, divný človek, ktorý má pocit, že sem nepatrí. Zoznam autorových rubrík:  Všetko čo nie je normálne...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu